Całe szczęście już nie tak często jak 10 czy 15 lat temu, ale nadal, zdarza się, że słyszę z ust prezesa dużej firmy: „Agencja PR? Nie, dziękuję. Nie potrzebuję. I tak nie wyrabiamy się z produkcją i sprzedażą… Może kiedyś wrócimy do tematu, wtedy gdy będzie gorzej, na razie mamy hossę… ”. 

 

Czy oby na pewno, Panie prezesie nie potrzebujecie? 

 

1. Czy uważasz, że rolą Agencji PR jest reklamowanie Twoich produktów i usług?

2. Czy wierzysz w to, że pozycja Twojej firmy jest tak solidna, że nie jest w stanie tego zmienić żaden kryzys na rynku? 

3. Czy uważasz, że nie masz problemu z rekrutacją pracowników? 

4. Czy jesteś pewien, że wizerunek Twojej firmy jest dokładnie taki, jak myślisz? 

5. Czy uważasz, że zatrudniani przez Ciebie specjaliści od marketingu są w stanie zabezpieczyć Zarząd i Firmę przed hipotetycznym kryzysem w mediach lub go skutecznie i szybko zneutralizować (w tym w mediach społecznościowych)?

6. Czy myślisz, że wizerunek firmy jest bez wpływu na postrzeganie produktów i usług a w konsekwencji na sprzedaż?

 

Szanowni Państwo! Drodzy członkowie IPH,

 

jeśli odpowiedzieliście choćby na niektóre z powyższych pytań twierdząco to serdecznie zapraszam Was na spotkanie ze mną. Nie będę do niczego namawiał. Nie mam zamiaru nikomu sprzedawać swoich usług. Nie chcę też nikogo pouczać ani wciskać kitu. Chcę tylko Was poznać i porozmawiać na temat Waszej świadomości w kwestii PR’u Waszych firm. 

 

Kiedy? 

13 Października 2023. Godzina 12.00 – 15.00. 

 

Gdzie?

Izba Przemysłowo – Handlowa w Białymstoku

 

Formuła: Indywidualne konsultacje/ rozmowa 1-2-1

 

Za ile?

Za darmo – to uczciwa cena 🙂

 

Uwaga: wymagana rezerwacja terminu i godziny za pośrednictwem naszego sympatycznego biura Izby 🙂

 

Kim jestem?

 

Od 2010 roku prowadzę największą w tej części Polski a zarazem jedną z nielicznych agencję PR. Od 2019 roku należymy do Izby Przemysłowo – Handlowej. Latem tego roku uruchomiliśmy nasz pierwszy zamiejscowy oddział – w Krakowie. Tworzymy 20-osobowy interdyscyplinarny zespół konsultantów PR, copywriterów, specjalistów od moderacji mediów społecznościowych, byłych dziennikarzy i strategów. 

 

Przez kilka lat miałem przyjemność być rzecznikiem Parku Naukowo – Technologicznego Polska Wschód – w Suwałkach. Niewiele krócej, dbałem o medialne bezpieczeństwo w charakterze rzecznika prasowego spółki ChM. Obsługiwaliśmy i obsługujemy wiele przedsiębiorstw należących do Izby. Większość, lub nawet wszystkich znacie…

 

Wśród naszych stałych klientów, którymi się dziś opiekujemy, i którym na co dzień doradzamy są m.in.:

 

– SM MLEKPOL

– Astwa

– Wyższa Szkoła Medyczna/ Biotomed/ Medrex

– Krynka

– Ogólnopolskie Stowarzyszenie Pracodawców Przemysłu Zbożowo -Młynarskiego

– Merkury SA

– Stekop SA

– Rutkowski Group (dawniej Rutkowski Development)

– Humana Medica Omeda

– Hotel Cristal

– Hotel Żubrówka

– Sieci franczyzowe: Koku  Sushi, White Bear Coffee, FitCake, Lody Bonano, Wywórnia Lodów U Lodziarzy,

– Iryd/ Kensus (Gołdap)

– Oleje Klimowicz (NESTE Lubricant)

– Piekarnie Cymes

– DMD

– MIG

 

W przeszłości pracowaliśmy dla: ChM, Bianor/ Rosti, KAN, Metal – Fach, Electrum, Elektromontaż Wschód, Fundacja Pomóż Im, Podlaskie Zakłady Zbożowe, Cukiernia Kinga, Lech Garmażeria Staropolska, ZETO, WEST Rock, Masterpress.

 

Zapraszamy